Ξέρουμε τους 14 λόγους που μαλώνεις με το ταίρι σου και όποιος πει ότι δεν έχει τσακωθεί για κάποιον από τους παρακάτω λόγους θα λέει ψέματα!


1ος τσακωμός: "Έκανα κάτι λάθος και επειδή δεν πρόκειται να το παραδεχτώ θα προσποιηθώ την εκνευρισμένη με σένα".
2ος τσακωμός: "Δεν είσαι πια 22 και δεν χρειάζεται να πίνεις 15 σφηνάκια τεκίλα κάθε Πέμπτη που βγαίνεις με τους φίλους σου".
3ος τσακωμός: "Ο φίλος σου είναι τόσο χαζός. Μην τον κάνεις παρέα".
4ος τσακωμός: "Γιατί διαβάζεις βιβλίο/τσατάρεις στο Facebook/δουλεύεις στο κρεβάτι αντί να κάνεις σεξ μαζί μου;".
5ος τσακωμός: "Μα, δεν μπορώ να διαβάσω το μυαλό σου". Αυτός σε εσένα!
6ος τσακωμός: "Δεν μπορώ να πιστέψω ότι προτιμάς να περάσεις τον χρόνο σου με τα παιδιά αντί να βγούμε μαζί".
7ος τσακωμός: "Έχω φρικάρει που είσαι συνέχεια σπίτι μου".
8ος τσακωμός: "Πέρασα μια πολύ δύσκολη μέρα και τώρα θα ξεσπάσω σε σένα".
9ος τσακωμός: -"Θα πάμε Χριστούγεννα στους δικούς μου". -"Όχι θα πάμε στους δικούς μου". Κλασικός (ελληνικός) τσακωμός διακοπών".
10ος τσακωμός: "Δεν πιστεύω ότι ξόδεψες τόσα χρήματα για αυτό το πράγμα (βλ. τηλεόραση, κινητό, και διάφορα gadgets".
11ος τσακωμός: "Δεν κάνουμε πια σεξ καθόλου".
12ος τσακωμός. "Τώρα μου θυμίζεις τη μητέρα μου". Και εσύ δεν την συμπαθείς καθόλου!
13ος τσακωμός: "Μα, γιατί συζητάμε αυτό για το οποίο συνεχώς τσακωνόμαστε;".
14ος τσακωμός: "Διάβασα το ιστορικό σου στο Internet και ανακάλυψα ότι μπαίνεις στο προφίλ κοριτσιών στο Facebook. Για πες..."


ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου