Οι πιο τρελές ατάκες που έχουν ειπωθεί στο... κρεβάτι που θα σας κάνουν το λιγότερο να απορήσετε και εμείς μπήκαμε στον πειρασμό να τις σχολιάσουμε!!


Κάποιες φορές στο κρεβάτι, δεν είναι και τόσο εύκολο να κρατήσεις τον ενθουσιασμό σου και ειδικότερα όταν βρίσκεσαι στη κορύφωση. Οι άνθρωποι συνήθιζαν να λένε τα πιο περίεργα πράγματα κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής κορύφωσης, σε σημείο που στην αρχαιότητα, ο κόσμος πίστευε ότι από μέσα τους μιλούν οι θεοί!


Όμως ο κόσμος «μεγάλωσε» και πλέον δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Η Huffington Post σε συνεργασία με το forum του Reddit συγκέντρωσε τις πιο περίεργες κουβέντες που έχουν πει οι άνθρωποι στις hot προσωπικές τους στιγμές και τις παρουσιάζει! Κάποια είναι γνωστά, άλλα ασυνήθιστα ή αστεία και με κάποια απλά απορείς τι σκεφτόταν ο άνθρωπος εκείνη τη στιγμή!


‘‘Θέλω να πάρεις την πιστωτική μου και να ξοδέψεις τα πάντα’’.............κρίμα που δεν δίνει τα τηλέφωνα των τύπων αυτών! Φτου, μισή έρευνα!


‘‘Πρέπει να αεριστώ…’’’.............κάπου το χάσαμε το πλοίο!


‘‘Εγώ είμαι ο Θεός! Πες μου ότι εγώ είμαι ο Θεός!’’.............δεν ξέρουμε αν έκανε το θαύμα του βέβαια πριν!


‘‘Ουάο είσαι τόσο juicy!’’.............εσύ και το πορτοκάλι ένα πράμα!


‘‘Γκοοοοολ!!’’.............μετά μπορείς άνετα να τον ξανακαλέσεις για σέντρα! ΕΛΕΟΣ!!


‘‘Τι είδος ιστορίας σπουδάζεις;’’.............ιστορία της χαζής ατάκας αλλά δεν το μαρτυράμε!


‘‘Βαλσάμωσε με!’’.............ολόκληρο εννοεί ή μόνο το πουλάκι για να μην πέφτει συνέχεια άραγε;


‘‘Αυτό δεν είναι κουμπί για ασανσέρ. Σταμάτα να το πατάς’’.............Speechless δεν μπορούμε να φανταστούμε το tip!


‘‘Έχει γεύση κοτόπουλου…’’.............Ήταν πεινασμένος ή σε θεωρεί κότα; Ιδού η απορία!


‘‘Συγνώμη, πως είπαμε ότι σε λένε;’’.............Μαρία αλλά παλιά με έλεγαν και Παντελή! 


‘‘Που είπες ότι θες να βάλεις το χέρι σου;’’.............Στο χερούλι της πόρτας για να σου ανοίξω να φύγεις!


‘‘Και ΜΠΑΜ έτσι σκάει ο δυναμίτης μου!’’.............Σιγά ρε Κουφοντίνα!


‘‘Συγνώμη κοιμάσαι;’’.............Δεν τα ρωτάνε αυτά, αν κοιμήθηκε έχεις πρόβλημα!


‘‘Αυτό ήταν;’’.............Ουπς πόνεσε, ας μην το σχολιάσουμε!


‘‘Όχι εκεί, άλλαξε, άλλαξε γρήγορα’’.............Ναι, έχει Σουλειμάν στο άλλο κανάλι!


‘‘Ξέρεις τι; Άστο θα το κάνω μόνη μου’’.............Ωχ και μαζί και μόνος ίδιος είναι ο πόνος; Πίκραααααααααααααα


‘‘Που είναι το τηλεχειριστήριο;’’.............Εκείνο που πατάς το κουμπί και το βουλώνει ο άλλος; Ακόμα το ψάχνουμε δεν έχει βγει δυστυχώς!


πηγή

Δημοσίευση σχολίου